Určitě to znáte. Potřebujete rychle zapsat nějakou informaci a najdete první kus papíru a šup, už je to tam. Za chvíli zase něco, hledáte narychlo papír, nemůžete najít, napíšete na účtenku z obchodu, další den u sebe nemáte tužku, vkládáte myšlenku do mobilu, po nějaké době zase něco potřebujete zapsat, tentokrát píšete do diáře. další den jsou to tři další lístečky a na konci týdne je z toho pořádný zmatek.
Lístečky se špatně hledají, to, že jste si něco zapsali do mobilu a na omalovánku svého syna, už si ani nevzpomenete, účtenka z obchodu letí do koše, aniž byste ji obrátili na našli na ní důležitou informaci z předchozího dne.
A tak je to vlastně pořád, občas si na něco dodatečně vzpomenete, ale stane se, že nesplníte slib, protože v tom hukotu celého týdne vám to prostě vypadne. Pak vás to mrzí, nebo celí vystresovaní hledáte ten papírek s telefonním číslem nebo číslem účtu, kam máte poslat platbu.
Říkáte si, že už by to chtělo nějaký systém, takhle to dál nejde, nějak to vymyslíte, ale místo toho máte kabelku plnou papírků či je házíte do šuplíku pod počítač a pak se přehrabujete v hromadě různých papírů a hrozíte se, na co zase narazíte, co jste zapomněli… doufejme, že to nebude nějaká platba!
Sama to znám. Dlouhou dobu jsem takto fungovala. Pak se ale častěji stávalo, že jsem něco prošvihla. Platbu za elektriku, kde následovalo penále, propadlý řidičák, dva srazy v jeden termín, takže jsem jeden musela zrušit… Měla jsem toho dost!
A tak jsem hledala řešení, jak mít vše pohromadě a jednou pro vždy se zbavit zbytečného stresu, který pramenil z mé neuspořádanosti! A teď ho mám i pro vás… Ukliďte si ve svém diáři! Jak? Stáhněte si e-book zdarma Jak si uklidit ve svém diáři a naučte se pár jednoduchých kroků, jak mít vše už jednou pro vždy pohromadě 🙂